torsdag 20. januar 2011

Symaskin i stua

Jeg har endelig tatt mot til meg og begynt å sy igjen. Symaskinene mine har nemlig hatt en veldig lang juleferie. De trengte det nok, for de var ganske overanstrengte en periode i høst. Det første Berninaen sa til meg da jeg skrudde den på i går var : "jeg trenger olje, og det litt kvikt!"- den sa det kanskje ikke akkurat på den måten , men en lysende oljekanne som blinker er et nokså kraftig hint.

(jenter kan vel også ha en blå bil til pynt?)
(kul retroknapp og fine skråbånd med mønster)
(og egen label til redesign-tingene mine)

Den ble kjempeglad for litt olje og litt forsiktig lofjerning. Faktisk så glad , at den helt uten en eneste feil sydde akkurat den sommertoppen jeg hadde tenkt meg på 1 2 3.  ( eller mer nøyaktig mellom kl. 22.00 og 24.00 i går kveld) Med en posebukse og et skaut til , blir det et helt antrekk til en fargeglad jente på 4

Ingvild

1 kommentar:

  1. Så flott resultat på kort tid. Godt at maskinen din gir beskjed om den trenger påfyll!! Kos deg masse med prosjektene dine

    SvarSlett