onsdag 19. januar 2011

Cupcake-pute


Så var nok et produkt i serien min: "bruk så mye garn som mulig på kortest mulig tid"ferdig.


Denne gangen har jeg strikket en Cup-cake- pute i 80-talls rosa Mohairgarn.
Tiden for oversized crash-pink genser på store pinner er definitivt forbi.
Men Barbie og et par til, kler fortsatt rosa og til en jente på 6 år som jeg kjenner passer den fint.


Fordi det var enda mer garn igjen, har jeg begynt på en til...


Hvert putetrekk veier 200 gr. og fyller ca 1 brødpose.
Det hjelper meg et lite stykke på veien mot målet om tomt garnlager.

Denne puta er også påmeldt i UFO (uferdig objekt)- konkurransen på visyr.no.
Har du halvferdige ting liggende og trenger et puff bak for å bli ferdig?
Sjekk de flotte premiene og bli inspirert til å fullføre!

Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar