tirsdag 18. januar 2011

Vårblomstring i stua


Heldigvis er det mulig å kjøpe seg til litt vårstemning innendørs.
Selv om det ennå er mange uker til det "livnar i lundar" og "lauvast i li",
så hjelper det på humøret å omgi seg med lyse tekstiler og knasende tulipaner.


Kirsebærgreiner i knopp er en annen favoritt som er kommet i handelen de siste årene.
Selv om jeg kunne hentet greiner i hagen, er det sikrere å kjøpe dem.
 Så kan jeg heller nyte synet av greinene fra hagen litt senere i sesongen.


Primula som jo betyr : den første, er egentlig finere når de får bo utendørs. 
 Med så ustabilt vær som det er nå, tar jeg foreløpig ikke sjansen.


Mine "pletter i luften" kommer med nye skudd og nye blader.


Det gjør også oliventreet som jeg har trodd flere ganger at jeg har tatt livet av...

Ingvild


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar