mandag 26. april 2010

RYDDING????

Dagens plan gikk ut på at jeg skulle rydde vekk alle "sygreiene" fra spisestuebordet, og ta inn blomster fra hagen og kanskje ta noen bilder(selv om det er liten vits i det så lenge ledningen til kamera ikke virker og jeg er nødt til å ty til dårlige mobilbilder) Denne planen gikk det ekstremt dårlig med. Plutselig midt i ryddingen hadde jeg begynt på et nytt syprosjekt- fortsatt midt i stua! Hele vitsen med syrom er at en slipper å ha alt "syrotet" i stua, har jeg hørt rykter om. Merkelig at jeg da har to symaskiner på spisestuebordet...

I morgen er sikkert en veldig fin dag til å rydde opp på!

Ingvild

Todays plan was to clear the dining table for all "sewing stuff", bring inn some early flower from the garden, maybe take some pictures...This plan failed- in the middel of tidying I found myself making a little quilt of all the leftover pieces, still on the diningroom table. 
Funny, as the whole point of having a sewingroom was to get rid of all the "clutter", now I have two machines on the diningroom table...Tomorrow is also a good day for tidying !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar