søndag 2. oktober 2011

Maling og Mano

Etter at jeg begynte med å male den beryktede bakgangen,
har jeg liksom ikke greid å stoppe...


Nå har kjøkkenet fått en omgang med golvmaling på benkeplatene,
og listmaling på panelen.


Ny omgang med takmaling (som ikke ble helt vellykket)


og en god omgang med vaskefille og skrubb - veldig vellykket :)


På Fretex i Bergen kjøpte jeg to små opalinvaser.
 Da jeg skulle finne frem de to jeg hadde fra før, dukket Manokoppene fra Glansdagen opp,
sammen med to andre kopper jeg hadde kjøpt samtidig.


Plutselig var kopper blitt et slags tema på kjøkkenet, 
og nå er det en slags "finn deg din favoritt kopp" utstilling der.


Jeg er blitt til en "koppedame" som Emmeline ville ha sagt.
Den så jeg overhode ikke komme :)

Ingvild

For ordens skyld vil jeg forklare for alle dem som har blitt "lurt"- jeg har altså ikke laget alle de tingene i forrige innlegg , kun tatt bilde av dem fordi de var  GODE IDÈER-
 altså ting jeg kunne tenke meg å lage :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar