mandag 3. oktober 2011

Høstens ull og bjørmebær


Siden jeg kom i skade for å lure noen ( unnskyld!) til å tro at jeg hadde produsert
alt det som var av "gode idèer" i et tidligere innlegg, ser jeg meg nå nødt til å lage et innlegg med det jeg FAKTISK har laget i det siste :)


Og siden sånn bilder alltid blir litt kjedelige og livløse,


måtte de få selskap av bjørnebærbilder fra helgens søndagstur. 


Flinke bloggere ville laget vakre kollasjer og andre tidkrevende og fancy greier,
jeg prioriterer maling og SYKAFÈ hos TANTE MIE.


Der skal (etter planen) PICKLES-vest nr 7 bli ferdig.


og så kanskje det blir tid til litt håndquilting innimellom.
Alltid kjekt med sykafè hos Marie!

Kom og bli med !

Ingvild

( Strandgaten i Haugesund mandager fra kl. 19.00 - 22.00 )





1 kommentar:

  1. De vestene var grådig skjønne!! Stilig med matchende luer og skjerf. Så produktiv og flink du er!

    Takk for koselig hilsen!

    SvarSlett