onsdag 5. januar 2011

Julen flytter ut, Puff Daddy flytter inn.


I dag tok jeg mot til meg og kastet ut  julen, med tre og det hele.
Trodde det skulle bli litt trist i huset.
Det ble bare bedre plass og renere.



Dessuten flyttet min første Puff Daddy (oppskrift fra Picles) inn.
Den er strikket av forskjellig restegarn.
6 tråder om gangen, i ulike toner av naturhvitt ullgarn.
En enkel måte å bruke myyye restegarn opp veldig fort. En kveld- 18 nøster.

Ser at jeg kunne vært enda nøyaktigere (løsere) i sammensyingen.
Har brukt hyssing i bunn for å kunne åpne opp igjen og ta ut dyner for vasking.


Hvitt er jo nokså upraktisk på golvet sammen med en svart hund.



Ingvild

1 kommentar:

  1. Heisann - puffen var knallfin!! Jeg har ikke prøvd meg på en sånn enda, men bør vel det :-)

    Når det gjelder Jaques Costeau lue så stemmer det at det er felling i slutten av hver pinne. Du er ikke på jordet :-)

    SvarSlett