mandag 29. november 2010

VÅGalt 2010

Jeg har faktisk et slags jubileum i disse dager... Fjordårets Vågalt var starten på både Pepperkakehuset- tøyet og -bloggen. I mitt hode er det mye lenger siden, men heldigvis tar hodet mitt ofte feil.

 Det kan komme vel med, for akkurat nå tror hodet mitt at det umulig kan rekke å ferdigstille, prise og pakke klart til to messer neste helg (TOU-marked Stavanger og VÅGalt Haugesund) Innimellom skal jeg på jobb, lage klar 48 kalenderposer, vaske huset, gå på sykurs på onsdag og pakke til Barcelonatur. Turen starter ikke før grytidlig torsdag morgen så jeg har jo forsåvidt fortsatt litt tid igjen ;)

(Dette bilde er fra fjorårets VÅGalt)
Der det er vilje er det vei !  

Ingvild

1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg virkelig til å se Pepperkakehusets nye kolleksjon.

    SvarSlett