onsdag 1. desember 2010

"Da gleder jeg meg til å komme hjem"...

... sa mannen, før han gikk på jobb, - "...til et ferdig pyntet hus!" " oj !" sa jeg ( Veldig høyt. Inni meg) Jeg trodde jo at han gledet seg til å komme hjem for å pakke til Barcelonatur imorgen...

Ser fantastiske bilder fra ferdig pyntede , nydelige julehus på hver eneste blogg og føler at jeg er kjempeseint ute , ennå jeg har to sorter i boks og brente mandler og pepperkakehus og svibler og kalender og hjemmelaget grankrans og guirlander. Det er bare IKKE nok, når hele huset er en eneste gigantisk systue.Nå er det siste innspurt før deadline for julmessene, som jeg har satt til i kveld kl.18.00 (skal på sykurs kl 18.30 -ellers hadde jeg tatt natten til hjelp så klart! ). Hadde dette vært en film ville helt garantert noen flittige mus dukker opp fra krokene (der hybekaninene bor), og ledd og sunget mens de hjalp meg å sy. Bambi og vennene fra skogen hadde tatt turen innom for å ta oppvasken, plystrende på en julesang.




Mitt beste kort er håp om hjelp fra to pepperkakejenter som kommer med båten fra Stavanger.

God 1. desember !

Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar