torsdag 11. november 2010

Brev til nissen?

Dagens bilde er fra Harry Camping( i Stavanger) sitt julevindu hvor de forsikrer sine kunder om at de er kåret til "verdens beste julebutikk" av Mormor og Mio. Og det er de kanskje også selv om, de spurte både er få og nokså partiske i saken. 
Med samme rett til å spørre et smalt publikum velger jeg derfor å kåre Anne sitt hus, til "verdens beste julehjem" og det er uten at jeg har sett det enda! Grunnen til at jeg sånn helt uten videre kan foreta denne kåringen, er at jeg vet at denne julen er retrohuset pyntet allerede 22. november - og det til ære for fotografen fra Haugesunds Avis, som kommer for å lage adventsreportasjon! Da kan jeg med stor grad av sikkerhet si at det kommer til å bugne av kreative påfunn, morsom julepynt, nydelige gaver og duftende bakst allerede før julemåneden er igang.
 Gleder meg til å se det "live", det dere andre må nøye dere med å lese om i avisa :)


Ingvild



Jeg har jo lenge visst at det kun var et spørsmål om tid, før andre også ville få øynene opp for Innredningsgeniet fra Haugesund!

1 kommentar:

  1. Hils Anne og si jeg gleder meg til å lese artikkelen og se bildene.

    SvarSlett