tirsdag 13. april 2010

Ny vår


Etter å ha tilbrakt alt for mye tid under dyna med vond hals, vonde bihuler, tung pust og null tiltak begynner jeg å se litt lysere på det igjen...Det verste med å være syk om våren er at det er 1000 ting en heller ville ha gjort. Her er min foreløpige liste over det jeg gjerne skulle ha gjort akkurat nå:
  1. Gått tur med hunden og funnet fine ting til å ta med hjem,
  2. laget ting med det jeg hadde funnet, sånn at jeg kunne
  3. jobbet i hagen, og klippet greiner som kunne blitt fine i en vase som jeg kunne
  4. tatt bilder av, som kunne vært kjekka å ha når jeg
  5. laget et nytt blogginnlegg osv osv
Dessverre må den lista vente til en enda friskere dag. Men litt har jeg fått gjort. Jeg har lagt ut to nye produkter på epla. Bildene er tatt med mobilen for ledningen som overfører bilder fra kamera har takket for seg så. Dessuten har jeg øvd meg på redigering med Picnic, og det var ganske gøy. Resultatene håper jeg at kommer etterhvert!!!

Ha en flott vårdagen alle sammen!

Ingvild    

Have been in bed with sore throat on so on for quite some time and are bored with my own company, spending time planing what I would do if I where back on my feet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar