torsdag 15. april 2010

Fargeforvirret

Er det bare meg eller er hele verden blitt lys rosa, lys turkis, brun og klar rød (pluss litt grått og grått selvfølgelig )eller ??? Elsker jo selvfølgelig disse fargene ennå, men... merker at jeg begynner å bli  LITT lei. Og det er jo helt greit, jeg mener det har jo tross alt vært MÅ HA fargene nokså lenge nå. Problemstilling ; HVA kan man ELSKE is stedet for??? Det har liksom ikke sneket seg inn noen nye happyfarger i meg ennå, som kan fortelle meg hvilke ting jeg bare MÅ HA fra nå av. Dette i seg selv er ikke noe problem denne uka, men neste uke derimot- da er det shoppetur til "Køben". Hvis jeg ikke etter kort tid på "den himmelske shoppers plass", opplever en slags "åpenbaring" i form av nye "diller" så er jeg redd det er et tegn på stagnasjon. Og det vil jeg helst unngå for enhver pris. Har allerede prikker og bomber og voksduker og latinsk tekst og vårbitte ting og  fattigmannssølv og sink. Er det mulig at jeg rett å slett er ferdigshoppet???

NOEN GODE FORSLAG DER UTE?
Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar