lørdag 20. februar 2010

Pepperkakestart











I fjor høst ble jeg spurt om å være med på en julemesse i haugesund, VÅGalt, og det var starten på et lite pepperkakeeventyr. Utstyrt med ny symaskin fra Singer , gamle og nye stoff, litt erfaring og mye pågangsmot gikk jeg igang med å sy barnetøy og småting for salg. Det ble mye kjoler og jenteting , litt interiørting , litt strikking og hekling. Mye ble solgt der og da og enda mer er senere blitt laget på bestilling og solgt. Prøvde meg med en profil på etsy.com men fant fort ut at det var mye arbeid å holde seg oppdatert og at jeg ikke klarte å produsere nok til å fylle siden til enhver tid. Der er jeg nå på "shop on holiday" modus.
Nå prøver jeg å opprette en blogg og få lagt ut bilder av kjoler og andre PEPPERKAKEHUS produkter. Legg gjerne igjen kommentarer eller send bestillinger eller forespørsler på mail til t-klovni@online.no

These pictures are taken at the "VÅGalt" in Haugesund november 2009. 


Ingvild

1 kommentar:

  1. Så mye fint.. Vi har felles interesser ser jeg :) Fantastiske kjoler og utrolig fin sparkebukse.. Blitt venner med villur??
    Jeg måtte invistere i en overtranspotør, og en ny verden åpnet seg :)

    SvarSlett