søndag 28. februar 2010

Pepperkakeklær

Ettersom at jeg har vært så heldig å få endel bestillinger på "hjemmelagede" barneklær og andre småting etter VågAlt messen i høst, har jeg hele tiden hatt en plan om å legge ut bilder av det jeg har laget -forhåpentligvis til glede for nye og gamle kunder.

Dessverre har jeg vært heller dårlig til å ta bilder underveis, og enda dårligere til å legge dem ut...
prøver herved å rette på det men er fortsatt redd at det hele vil få et heller tilfeldig preg- dessverre





Dette "søskensettet" er i tynt grått ullstoff med lys blått bomullsstoff som for i guttevesten , og rosa bomullstoff som for i kjolen. knappene er i metall med mønster. Litt tradisjonelt norsk og litt engelsk skoleuniform. På kjolen har jeg brodert et blomstermønster med inspirasjon fra Tilda. Buksa med press og brett har jeg dessverre ikke noe bilde av.
























Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar