tirsdag 24. februar 2015

Tullete tirsdag


Lurer noen ganger på om jeg ikke er ofte nok på shopping...
jeg oppdaget nemlig idag
at sånne kluter som jeg strikket så iherdig på igår


kan kjøpes ferdige
for en slikk og ingenting
(eller mer nøyaktig kr. 14.90)
noe som nesten nøyaktig tilsvarer prisen på garnet.


Jeg strikker jo selvfølgelig kluter av restegarn 
og for at det er koselig, 
ikke for at jeg tror at jeg skal spare penger
(til det er garnlageret altfor stort og produksjonen altfor liten)


Jeg kjøpte med stor glede noen ferdigstrikkede,
og spurte i tillegg i kassen om de fikk inn flere-
nå er det dessverre ingen flere unskyldninger igjen for ikke å gå igang 
med vårrengjøring...


men, det kan nok ikke bli idag-
for hunden må jo få seg en god tur først 
og så kommer det kanskje noen "symaskinskamerater" innom for å sy litt...
uff, så synd- da blir det nok ikke tid til så  mye vasking idag heller ;) 

Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar