mandag 7. april 2014

Foto i interiøret????

Jeg har nettopp sett igjennom ALLE 
(eller ihvertfall nesten alle)
interiørbildene jeg har tatt de siste årene 
og jeg kan med sikkerhet si at det ikke finnes et eneste et 
som er tatt hos oss 
som viser (private) foto i interiøret-
så her har vi myyye å hente....

og det står ikke på idèene,
eller manglen på foto
eller motiv
eller modeller-

det mangler rett og slett at det blir gjort !

jeg ønsker meg:

* en diger plakat av et eget foto 
*en vegg med kvadratiske svart/hvitt bilder
*egne bildet i en "uro" på "Heddarommet"
*en kollage av gamle bilder satt sammen til et familietre

jeg har:

*mange bilder
*et godt kamera
*et gavekort på bruk av studio

SÅ ALT SOM MANGLER ER Å FÅ TING GJORT !!!

Ingvild

1 kommentar:

  1. Så flott bilde av en skjønn hund!! Jeg kunne heller ikke bidra med noe, men kom på for sent at jeg hadde likevel…. :-)
    Leste om kolonihytten deres. Det må være trist å selge denne. For en plass dere har bygget opp og hvilken grøde! Heldige de som overtar.

    Ha en fin dag!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett