søndag 10. juni 2012

Søndag "på landet"


Så er en flott helg nesten over.


Dagen idag ble tilbrakt "på landet",
hvor generasjoner før oss har sørget
for å lage en "drømmehage"
( ihvertfall etter min smak)


Store staudebed som veksler gjennom sesongen



med vakre fargekombinasjoner i hvite og blå og rosa toner.


Syriner, vivendel, lupiner og roser sørger for lukten-
sammen med nyslått gress.


Gamle, skakke uthus med tørkesnorer og steintrinn hører med,


og utsiktsplass under kastanjetreet
 (det viser ikke på bildet)


og gamle fluktstoler med striper og litt morkent trekk
under frukttrærne.

Ingvild



(kan nesten ikke tro at jeg glemte å plukke lupiner med meg hjem- grrrr!)


2 kommentarer:

  1. ååå så fine sommerlige bilder! Nå fikk jeg lyst ut på landet til familien min jeg også :)

    SvarSlett