torsdag 10. mai 2012

hummer & kanari og sånn


Nå nærmer det seg Retromarked med stormskritt 
og jeg har faktisk fått sydd opp endel småting i noen av de gamle stoffene fra lageret,
De har fått "hummer&kanari"-logoen på, og er klare til å dra.


Det har det blitt så fint på syrommet etter at jeg 
ommøblerte , som følge av et impulskjøp av (nok et ) bord og 6 stoler på 
bakgårdsmarkedet til SKAPÅBAR en solskinnslørdag for noen helger siden.


Faktisk så fint at jeg fant ut at jeg måtte investere i mer stoff. 
(nei, jeg har ikke glemt at jeg har shoppe-stopp et helt år- dette var til "bedriften"pepperkakehuset ;))


Det er vel fortsatt ikke helt tomt på stofflageret, men en gjennomgang 
har vist at en hel del av bitene er for små til å kunne brukes 
( ville i så fall måtte blitt til uendelig mange lommer)


så fra nå av skal de handles større mengder og aller helst ferdig på rull...


Snart er det helg igjen og jeg venter besøk,
så det smarteste jeg kan gjøre det er å rydde og vaske hus, luke og pynte...


men det som frister mest er en kopp kaffe hos Tante Mie i Strandgata :)

Ingvild



1 kommentar: