onsdag 1. februar 2012

Frokost på senga (?) og en liten oppsummering


Å , deilige dag, med solskinn og "gaver" i postkassen :)


Nå er det gått en måned av utfordringen min og foreløpig er det gått smertefritt for seg,
likevel er det jo fest når Mollie Makes kommer i posten- bedre enn kinderegg-
gave, inspirasjon , lesestoff og oppskrifter på en gang :)


De to tingene som inspirerte mest denne gangen var dette teppe 
(som nok ikke fører til frokost på senga sånn helt uten videre)


i superfine farger og i et enkelt mønster.


Og så de veldig fine veskene i vintage stoff.


Heldigvis har jeg  meldt meg på 2 nye sykurs hos 
SY MED OSS
og det ene av dem er et veskekurs,
hvor planen er å bruke bl a et stort broderi jeg har kjøpt på Fretex
fordi jeg likte fargene...

Ingvild

Oppsummering utfordringen 2012- Januar:

Laget: Et teppe , et par sokker, et par votter, et påbegynt babyteppe, en nesten ferdig bamse,
Reparert: En kjole for venninne, egen tunika, en ullbukse.
Kjøpt: Støvletter, broderi og ullsåler på Fretex, kort på bestilling , julegaver til neste år.

Egen evaluering- kunne kanskje ha laget mer , men hundehold tar MYE tid,
ingen problem å være på bytur uten å handle :)

SO FAR, SO GOOD!




1 kommentar:

  1. Hei
    Jeg prøver å komme inn med en informasjon om at vi har startet en ny nettbutikk. Vi driever en planteskole og hagesenter i Kristiansand og det hadde vært fint med litt hjelp til å spre ordet om en ny nettbutikk. sjekk gjerne hjemmesiden vår www.randesund-planteskole.no og se om det er noe du kan videre anbefale:)
    Vennlig hilsen
    Plantefolket i Randesund
    Morten Kristian Bragdø

    SvarSlett