lørdag 7. januar 2012

Helt i det blå


Min "challenge of the utmost kind" har fått meg helt ut i det blå...
Blått vognteppe- ca halveis ferdig


Blått babyteppe-ca 75% ferdig
(legg merke til de søte pinnene som fulgte med et ukeblad for noen måneder siden)


Blå grytekluter ( fordi det trengtes )-øyeblikk ferdige


Blå votter ( fordi jeg hadde glemt dem , og var glad da de dukket opp )
-trenger bare litt pynt???


Jeg var redd at mønster skulle bli et problem ved utfordringen min,
men allerede idag fant jeg et helt brukbart mønster på Fretex.
Og i går kjøpte jeg rutete ullstoff (gammelt så klart) hos Tante Mie for 20 Kr!

(drømte om å gå med rutete skjørt på 80- tallet men syntes at jeg hadde for tjukke bein-
beina er minst like tjukke nå, men nå gjør jeg det likevel:) )


Ha en fortsatt fin helg !

Ingvild






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar