mandag 5. september 2011

Ufrivillg bloggepause


Ledninger og meg går dårlig sammen.
Jeg glemmer dem alle steder.


Nå skulle en kanskje tro at det ikke er noen grunn
 til å dra rundt på ledninger til alle tider.
Men det er det altså;
Pc- ledning, telefonledning, kameraledning 
og nå sist men ikke minst : SYMASKINSLEDNING!!!  


Alle diss elektroniske dippeduttene er ingenting verdt
uten strøm.


For tiden mangler jeg strøm til kamera, 
 strøm til symaskinen og
jeg låner fortsatt strøm til pcen av Søster Anne.


Bildene er diverse motiv fra kolonihagen.
Det var det beste jeg kunne greie å få til med mobilkamera ;)

Ingvild

3 kommentarer:

  1. Så hyggelig å høre fra din kant igjen :) Ja man kan bli smårar av alle ledninger man skal ha her i verden, har selv vært i det "uføret" og glemt en ledningstump her og der;)) Skulle vært en universal-ledning vettu...hvorfor skal dem gjøre det så komplisert fro oss forbrukere da...hmm.

    Ha en fin uke med eller uten ledninger ;)

    SvarSlett
  2. Hei igjen:) Takk for druetipsene. Da satte du meg på ideen med blande dem med kveder som jeg har, og skal lage gele.

    SvarSlett
  3. Ja her er vi tre som deler på en mobil lader. Ikke lett og holde styr på ledninger osv.

    Fin dag til deg!

    SvarSlett