søndag 26. juni 2011

Glansdagene, vel overstått

          På Glansdagen lærte jeg at hvitt ikke bare var hvitt,


og at stylister bruker masse tid på å skape slitte flater ( hos oss kommer det naturlig)


at det ofte er effektfullt å la deler av motivet forsvinne ut av bilde
 og la det være tomme flater . 


Vi lærte også at det å vise litt mer realistiske bilder iblandt,
gir leseren en følelse av gjenkjennelse (her fra hotellrommet)


Vi fant også ut at nesten alle bloggedamene hadde vært opptatt av kjoler,
( Selv var jeg mest opptatt av vesker)


og at det neste store trendbilde har HELSE som et stikkord.
( her representert ved et av de mange flotte produktene vi fikk i goodiebagene)


Men best av alt likte jeg påstanden fra Sigrid Bonde Tusvik:
"Dere er de første sanne feminister!"
NIB- bloggere støtter og skryter av hverandre på en måte andre 
bloggere bare må misunne oss.

( her representert ved mitt eminente reisefølge Anne med bloggen
Søster Anne )

TUSEN TAKK TIL NIB-JENTENE ,
alle medbloggerne og sponsorene for en fantastisk dag!



Ingvild

Gleder meg allerede til neste års Glansdag


9 kommentarer:

  1. Hei og takk for sist:) Ja det hadde vært moro å fått stelt i stand et treff her i vest. Knallgod i det som vi må jobbe videre med:) Er du på fb. Hvis du e kan du ikke leite opp meg prinsesse elin hakvåg. Så kan vi ta det videre derfra. Dere kom dere hjem med all bagasjen? Vi var alt for sent ute der vi sprang med tolix krakk, kjøkkenmaskin, fluesopp, kofferter osv. For et syn det må ha vært. he he Ha en fin kveld videre. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  2. Takk det samme, og absolutt samme sted å tid neste år! Eller, det kommer litt an på arrangementet da, om du ikke har samme sted og dato må vi sikkert revurdere... Hoho... ;) Og jeg ser at vi utrolig nok har lært det samme nå i helga! For et sammentreff! :P

    SvarSlett
  3. Ja - rakk ikke å legge igjen en tlf før det var noe annet som avbrøt meg - men nå er jeg litt tilbake ;). Alltid koselig å møte nye bloggere man har mye felles med. Og Made by me er jo bare en drømmebok - sa hun helt objektiv ;). Men den er det! Da ses vi rundt neste hjørne ;). Hilsen Nina

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig å bli kjent med deg! Satser absolutt på at det blir gjentatt neste år!

    SvarSlett
  5. Hei hei
    Ja det var en super dag, Nib jentene hadde gjort en kjempejobb. Og ja vi lærte jo kjempe mye også. Jeg gleder meg allerede til neste år
    klem fra anita s

    SvarSlett
  6. Hei og takk for i helgen. Det var litt av en opplevelse. Nesten surrealistisk. Jeg ser at det ble fin tekanne på deg - tunge goodiebags til tross? Den er fin. Håper på gjensyn neste år :)

    SvarSlett
  7. Takk for en hyggelig helg! Glansdagen ble over all forventning!! Hyggelig før-treff gjorde jo at det ikke ble skummelt en gang! :) Regner med at vi ses igjen neste år! I mellomtiden skal jeg følge med her på bloggen din :)

    klem fra Hedda

    SvarSlett
  8. Hei så koselig blogg :) Alltid hyggelig å oppdagen noen nye!

    SvarSlett
  9. Du har ein SKATT av ein blogg! Noko nytt å finna heile tida, verkeleg til inspirasjon :o)
    Ynskjer deg ein fin dag!
    Helsing ei utan blogg sjølv, men bruker ein del tid på andre sine ;o)

    SvarSlett