søndag 12. juni 2011

Bloggefine tepper og puter ???




Har du tråkket rundt på  loppemarkeder i det siste 
på jakt etter de fine gamle stoffene i de uimotståelige fargene?


har du endt opp med en nydelig liten stoffhaug


som du ikke helt vet hvordan skal forvandles til de 
ettertraktede putene og teppene ?


som alle blader og blogger er fulle av ?

Meld deg på et kurs!
Det er sosialt og gøy og du får ting gjort. 
(tidspress kan være bra)

(Haugesund)
arrangere nybegynnerkurs 
14.09 og 21.09 

 Jeg vurdere å melde meg på, selv om jeg har gått før,
synes det er så greit å vite at jeg kommer i mål med 
de prosjektene jeg går igang med :)

Ingvild

NB! husk at det er dine stoffer og kombinasjoner som avgjør 
 hvordan det ferdige resultatet ser ut ikke syferdighetene-
Kule stoff = kule tepper og puter!

( alle bildene er "arkiv-bilder" fra bloggen )



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar