onsdag 2. mars 2011

Det jeg gleder meg mest til...


...er å ta sommeren litt på forskudd
flytte ut på terrassen med pledd og kaffekopp og hageblad
la potterosene komme ut av vinduskarmen 
for å lufte seg litt
en dag når vinteren ser ut til å slippe taket 
og våren har lovet å bli værende


da har jeg alle vårens og sommerens og høstens gleder 
foran meg
med luking og graving, såing og høsting
men foreløpig er det bare 
meg og sola, en kaffekopp og store drømmer...

Ingvild

(bildene er nok en gang gamle og velbrukte, men til å utfordring på Moseplassen var det de jeg syntes at passet best)



The challenge at Moseplassen this month is "what are you looking forward to". I m thinking of the first days when the weather is just good enough  for me to sit in my Adirondack chair under a blanket reading, dreaming and making plans for all the things I m going to do during the summerseason. All that time ahead...

7 kommentarer:

  1. Deilige ønsker,Ingvild :)
    Jeg deler de fullt ut med deg,hva har vi ikke i vente.
    Takk for "besøk" hos meg,see you :))

    SvarSlett
  2. :)
    jeg gleder meg også til solen skrur seg på for fullt, den strever litt med å ta tak enda, men det drypper da litt nå og da fra taket, så det er håp :)

    Hyggelig at du vil dele din hageglede med oss :)

    SvarSlett
  3. Ja akkurat der - sånn ala tjuvstart før det hele braker løs - det er kanskje det aller beste med alt som kommer!

    Selvsagt skal bilder gjenbrukes! Dine er kjempefine :-) Tror jeg blir her en stund på den trivelige bloggen din :-)

    SvarSlett
  4. Skjønne godt du ønsker og ta kaffekoppen med deg på trappa, trur vi alle ønsker det i den tia vi går fremover nu.
    Æ har faktisk fått sittet ute en time allerede iår, med kaffekoppen og avisen, det var en sol dag vi hadde for et par uker sia ;O)
    Og det var deilig, hadde selfølgelig på mæ varmekjeldress.
    Har lagt dæ til som følger, koselig om du følger mæ . Lisbeth. ;O)

    SvarSlett
  5. Teppe og en god stol, med et hageblad eller lignende =) Ja, men det er ikke alltid været viser seg fra sin beste side, slik at vi kan det! Men det går mot vår, det er sikkert og visst =)
    Ønsker deg lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  6. Lekkert teppe og flott bilde. Det er faktisk en ad e beste hagegledene ja, planleggingen i solveggen når det er rett før vi kan gå i gang.

    SvarSlett
  7. Herlige bilder og herlige gleder!

    SvarSlett