onsdag 26. januar 2011

Tigergutt eller Buzzy Bee?


Mitt siste symaskinsprosjekt er en varmgul kosedress med svarte striper.
Varmgult og svart har aldri vært av mine favoritt farger.
Men som følge av mitt nye forberdrede jeg har jeg nå et åpent sinn,
 til både nye farger og kombinasjoner...


Utfordringen med denne dressen var å få stripene til "å stemme".
Men tilslutt gikk det så noenlunde bra.
Så nå er spørsmålet- tiger eller bie.
Neste plan er å lage en lue av resten av stoffet med en svart topp (bie)
Eller to stripete ører (tiger ) men da må jeg kanskje lage en hale også...

Ingvild

Det morsomme stoffet og ideen er fra Tante Mie 

2 kommentarer:

  1. Å men den var nyyydelig!! For ett herlig stoff!
    Tante Mie altså.... gruble... jeg skal jo ikke handle noe enda, men jeg kan jo samle ideer til stoffhaugene er blitt litt mindre... hehe

    SvarSlett
  2. Den passer til begge deler. Tiger til gutt og bie til jente?

    SvarSlett