fredag 14. januar 2011

Bloggeåret 2010





Bloggeåret mitt begynte med denne headingen.


I starten laget jeg noen sporadiske innlegg om bl. a en dagstur med "ponniekspressen"



Og om Pepperkakehusets barnetøy.


Jeg drømte om Kolonihagehytte, og Lykkefund-roser.


Så ble jeg modigere, og meldte meg på Spisestue-utfordringen på NIB


Jeg blogget om Aberdeen-turen jeg vant.  


Og om fine plasser i Norge.


Tidlig på våren ble det endelig tid for kolonihage igjen.


Og så ble det påske.


Og blomster i hagen.


Askeskyen flyttet den planlagte Københavnturen vår til Bergen.
Der kjøpte jeg kleshengere, og blogget om det.


Da NIB hadde uteplass-utfordringen var det iskaldt.
Solen var framme bare akkurat lenge nok til å ta et par bilder.


Makron-innlegget var jeg heldig med.
Siden har jeg ofte tenkt på at jeg burde lage en enklere variant.
Det har aldri blitt noe av.


Og RetroAnne dukket opp, og ble etterhvert en gjenganger.


I juni og juli var det bare JULI-marked som ble ofret tid og krefter.


Jeg fikk også flere bossekker med restegarn og påbegynte prosjekter.
Det ble til fine sommersysler.


Og så ble det bittelitt plass til kolonihagen.


På ettersommeren var det høste-tid i hagen.


Og så var det Hattekurs i Haugesund.


Og inspirasjonstur til Oslo.


Før jeg visste ordet av det var det blitt november, 
og vi var på åpningen av Pepperkakebyen i Stavanger


Det kom snø på vestlandet.


Og helt på slutten av året fikk vi et nytt "familiemedlem".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar