søndag 19. desember 2010

Linket fast til nett

(bildet er mitt og ikke fra noen av linkene, der er bildene av myyye bedre kvalitet!)

I morges våknet jeg tidlig og skulle bare ta en ørliten titt på nett for å lese raskt igjennom siste nytt fra mine favorittbloggere. Det viste seg å være nesten umulig å slutte... Jeg kom nemlig til å kikke innom den gode feen som linket til søndagsmagasinet , som linket til kulør som linket til fryd og design som linket til gifted magazine , og hviit jul og da var jeg solgt. Mange timer bare forsvant... Det er fantastisk hvor mye fint man kan laste ned, og printe ut. Hjemme i eget hus. Bare det at jeg kan, er igrunnen nok for meg. Faktisk å gjøre det, er enå ikke blitt,  men en gang...
Kanskje neste uke, eller neste år...

Ingvild

1 kommentar:

  1. Og her er det enda mer. Kanon mye fint!
    http://www.eatdrinkchic.com

    SvarSlett