tirsdag 23. november 2010

ET deg gjennom vinteren!

bokstavene, som står på en hylle på kjøkkenet, er fra et rivningshus i frankrike (og kostet flesk)


Nå som julemarked er over og det ennå er litt tid igjen før messeinnspurten, er det som om jeg bare vil sitte foran peisen og hvile og ete meg gjennom det som er igjen av dagen når arbeidsdagen er over. Blader og magasiner og butikkhyller roper ut om deilige fristelser som bør og må lages til jul, og flittige bloggere og husmødre melder om stadig flere sorter i boks og gaver som er pakket. Ja vel, så er jeg ikke så vanskelig å friste og bare idag har jeg planlagt to nye ting jeg bare må bake... en tung engelsk julekake som jeg prøvde på julemarked og pikekyss med brunt sukker fra Prinsesse Elin s blogg. I tillegg har jeg en plan om å eksperimentere meg fram til en enkel versjon av de nydelige franske makronene som er så tidkrevende å lage...

og i januar må jeg kjøpe flere bokstaver å sette til f eks DI foran og en ekstra T til å sette på slutten!


Ingvild




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar