mandag 4. oktober 2010

Ullkjoletrøbbel

Noen ganger blir alt bare tull...
Den helga jeg var i København var det marked på Tou Scene.
Jeg var så heldig at den eldste av PEPPERKAKEJENTENE ville stå og selge PEPPERKAKEHUSET sine klær der og sendte glad avgårde en stor koffert med klær og merkelapper og vekslepenger til Stavanger.
Noen få av tingene mine var også lagt ut for salg på epla.no , men jeg tenkte at sjansen for at den samme tingen ble solgt to plasser  samtidig var minimal...
Det var selvfølgelig akkurat det som skjedde!!!
PANIKK; PANIKK:
Jeg ringte straks til "Tante Mie" (stoffbutikk)( det var en søndag, så jeg ringte hjem) og fikk lagt av de siste 70 cm av ullstoffet, hentet det etter jobb første mulige dag og satt å kopierte den opprinnelige kjolen etter beste evne...
Pakket fint inn og sendte avgårde til Nord-Norge...
Pakken kom trygt fram men den var for stor til det barnet som skulle ha den!!!

Nå kan jeg altså vente meg en brun ullkjole i str. 3 år i retur... Noen som trenger en søt ullkjole ? - til pynt for eksempel?

(Hun som kjøpte kjolen i Stavanger skulle ha den til pynt på barnerommet i ett år først og en annen kunde ville ha en rosa ullkjole til pynt i 2 år...)



Ingvild

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig er det noen som vil kjøpe denne søte kjolen av deg:-)

    SvarSlett