fredag 29. oktober 2010

Dagens prosjekt...

... er å rydde på syrommet . Det virker kanskje usansynlig at det skal ta en hel dag å rydde et eneste rom- men det gjør det faktisk når det finnes et utall stoffer, garn ,trådsneller, bånd, sakser og nåler. Alt skal ha en dertil egnet plass og alt skal se pent ut og i tillegg - det skal fungere i praksis! Jeg ser til stadighet fine ogfristende arbeidsrom av alle slag i interiørbladene. Men fungere de i det daglige? Jeg synes det er veldig imponerende at noen greier å ha et superryddig og perfekt fargeavstemt arbeidsrom til enhver tid- når arbeider de der??? for min del hadde det ikke blitt noe særlig gjort hvis det stadig måtte ryddes og vaskes der inne. Men idag er dagen jeg skal ta et skippertak og så (hvis det er lys nok ) ta bilder så jeg husker hvordan det kan se ut der oppe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar