fredag 17. september 2010

Sannhetens time...

Ja, nå er det endelig tid for sannheten...
Sannheten om det koselige markedet på Sandbekken- som for min del ikke ble koselig i det hele tatt .

Faktisk så ble det noe i nærheten av en katastrofe, og det har tatt en evighet å komme over det !
Vi reiste inn i GOOOOOD tid , fikk den "beste" plassen, stillte oss opp i gammeldagse klær og laget en bod så vakker som et bilde. Kamera var på vei ut av sekken for å forevige all denne skjønnheten, da de første kundene dukket opp for å sikre seg noen godbiter. Ikke før hadde de funnet seg en kjole og ville betale, før det verste regnværet i manns minne plasket ned over vårt nyinnkjøpte partytelt ! Sjokket var stort da det viste seg at det ikke holdt tett . Det regnet faktisk inne i teltet også. ALT ble søkkvått. Kjoler ,bluser, bukser ,jakker ,løpere og duker ,alt så ut som om det var fisket rett opp fra havet- et veldig trist syn.

Vi fikk plass inne i fellesteltet av arrangørene, men piffen var gått ut av både meg og tøyet.

 Det ble mest til at jeg hang ting til tørk og måtte se på at merkelappene mine langsomt mistet all farge for så langsomt å gå helt i oppløsning... det nyttet liksom ikke med allverdens gode tilbud og tørkerabatter når boden mest ser ut som om det er et rotete vaskerom...

Totalsalget ble på 330 kr. noe jeg syntes var ganske bra forholdene tatt i betraktning...

Vel hjemme igjen måtte alt henges til tørk...det har sett ut som en sigøynerleir i flere dager...

Neste år får det bli presening på taket ; )  

Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar