tirsdag 31. august 2010

Gjensyn

Idag hadde jeg en plan om å få gjort 1000 ting...

...med min vante entusiasme svarte jeg JA (forrige uke) til å bli med på "Markens Grøde" på Sandbekken i Tysvær som er et hyggelig familiearrangement den 12. september...

...tenkte at jeg fint ville rekke å produsere mange hyggelige ting og finne et gammeldags antrekk i løpet av ca 2 uker...

...tenkte at jeg  oftest jobber best under press...

...sjekket bilder på nett fra tidligere års arrangement og fant ut at det så veldig koselig ut...

...satte av de 3 ledige ettermiddagene jeg hadde i kalenderen før 12 september, til SØM ...

...fant fram stoff og maskin siden den første dagen var idag...

... fikk ikke gjort noen ting!!!! PANIKK- finner ikke de rette mønstrene, ingen inspirasjon, Masse rot, både på syrommet og i spisestua...


HJELP !

Ingvild

NB. Bildet er fra dagens lille opptur : gjensyn med en PEPPERKAKE-bukse! ( en liten sjarmør hadde den på seg i barnehagen idag)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar