fredag 6. august 2010

ENDELIG BARNEROM

Jeg er en oppussingsentusiast og en syentusiast og jeg elsker barnerom... Til nå har jeg hatt liten mulighet for å få gjort noe med dette behovet for et barnerom å pusse opp - ingen egne babyer og ingen barnebarn .

Nå er jeg kommet i den fantastisk deilige situasjonen at jeg får  pusse opp et lekerom på jobb. Det er lite men med flott utsikt over den haugesundske skjærgård !  Jeg har fått frie tøyler og har allerede kjøpt maling , bestilt sliping av golvet , og snekker til å lage plassbygget benk. Jeg har handlet en stor bærepose med stoff og begynt å sy puter, gardiner og puffer i glade farger!  Tenk å kunne gjøre så kjekke ting og til og med få betalt for det- det er nesten ikke til å tro :)  gleder meg til å ta bilder av det ferdige resultatet...

Ha en riktig fin helg !

Ingvild

3 kommentarer:

  1. Heldigen!
    Gleder meg til så sjå bildene ja!
    Marie

    SvarSlett
  2. Oj,for en artig ting å gjøre. Blir spennende å se det ferdig.
    Kos deg & ha en vidre fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Jeg kan vel få komme på befaring? Bedriftsbesøk? VIL se!!

    SvarSlett