søndag 6. juni 2010

Klart jeg vil til London

http://www.sas.se/sv/erbjudanden/Bloggresan/?vst=true  
http://www.sas.se/sv/resmal/flyg-till-London

SAS har en konkuranse for bloggere hvor en kan vinne tur til London eller Paris.

Paris er en kjekk og fin by på alle måter, men den kan ikke måle seg med London.

HVIS DU ER LEI AV LONDON ER DU LEI AV LIVET, sies det. Selv har jeg aldri greid å bli lei av London, snarere tvert imot. For hver gang jeg reiser til London oppdager jeg nye sider ved denne mangfoldige storbyen. Det finnes alltid skulte perler rundt neste sving. Hver bydel med sitt særpreg. De spenner fra det fasjonable, til det småbysøte, til det hypertrendy og helt ned til det fattigslige. Alle verdenshjørner er rikt representert med egne restauranter, butikker, frisører og slaktere. Du kan reise"verden rundt" i London for prisen av en billett til undergrunnen. Vil du "ut på landet" er det bare å fortsette turen. Eller ta picnickurven med til en av Londons mange parker og leke at du er på landet. For oss som liker markeder og loppis er det bare å velge og vrake. Gremmes ennå over den gangen jeg ikke kjøpte noe fra en gammel inder som solgte gamle bånd og knapper på gata for en slikk og ingenting. Greide ikke å bestemme meg og endte med ingenting! Burde jo endt opp med alt! Hvis jeg noen gang treffer denne mannen igjen, skal jeg fortelle om alle de timene med ergrelse- og så om min lykke for å finne ham igjen!!!

En annen diger fordel med London- de snakker engelsk der! (i motsetning til andre deler av europa hvor en stakkar fort blir nødt til å ty til tegnspråk og underlige lyder)

Med ønske om en god tur til alle dem som er på reisefot !


Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar