tirsdag 22. juni 2010

JUNI-marked i Stavanger.

Det begynte med en liten ide om et utsalg av hjemmesydde klær... så fikk jeg en lenke fra galleri-hemsytt i sverige... så fikk jeg et tilbud på billig lokale... så møtte jeg en SUPERENTUSIASTISK TanteMie...Da må man bare gripe dagen, så nå,

 BLIR DET SOMMERBUTIKK MED ÅPENT VERKSTED I STAVANGER.
I går kveld hadde vi (PEPPERKAKEHUSET og Tante Mie) vårt første planleggingsmøte ang. sommerbutikken vår. Allerede på torsdag starter vi med å innrede "butikken" og søndag skal vi være ferdige! Torsdag  1. juli kl 10.00 starter vi opp og lørdag 31.juli har vi avslutningsfest! Så her går det fort i svingene...

Nå må vi selvfølgelig også spre det glade budskap, for vi ønsker oss jo masse besøk!!!

Blir nok flere blogginnlegg om denne prossesen, ja!

Ingvild

1 kommentar:

  1. Så bra. Det skulle jeg gjerne vært med på. Istedet skal jeg feriere nord for polarsirkelen. Brrrrr....

    Lykke til, det blir sikkert en suksess!

    Klem fra Sol

    SvarSlett