tirsdag 30. mars 2010

- så det var DER de var...!!!???
















Har hatt en noe uvanlig jakt i denne førpåske tiden. Jakten på påskepynten, som jeg var helt sikker på at var forsvarlig pakket ned i en fin brun eske med tilhørende lokk og merkelapp. Den har bare ikke vært mulig å oppdrive. Det vil si jeg har funnet den fine brune esken med lokk og merkelapp men den inneholdt jo julepynt så det hjalp jo ikke noe særlig...

Til vanlig er jeg jo ikke så veldig glad i tradisjonell påskepynt. Det blir ofte litt for sterke gulfarger og for mange kunstige fjør, men litt pynt til påske skal man jo liksom ha.

Vurderte å kjøpe noe nytt men endte opp med å satse på friske blomster fra butikken, egg fra kjøleskapet, mose fra naturen og favoritten min på denne tiden: blomstrende blåbærlyng.(Jeg plukker lyngen og setter i vann og resten ordner seg selv. Synes det passer ekstra godt sammen med løkblomster som ofte har lite dekorativt bladverk selv.)

Må også innrømme at fokus har vært mye på sying i det siste og det har nok også gjort sitt til at det tok laaaang tid å finne den pynten. I dag sa jeg til meg selv: "nå er det siste sjanse, Ingvild, du reiser i morgen. Den må finnes!" DET hjalp. Den var jo der jeg hadde lagt den. I en ny hvit eske. Julepynten hadde jo fått arve den brune ettersom den trengte mer plass og påskepynten tross alt var mye mindre og ikke ser ut til å vokse noe særlig de neste årene heller...


Så nå er det omsider blitt påskepyntet hos oss også !


GOD PÅSKE!
Ingvild

So there you are!!!I had been looking for my easter decorations everywhere and could not find it. Was sure I had kept it in a big brown box, with a matching one for christmas decorations. It turned out that both boxes where filled with christmas stuff and I had no idea where to look for easterthings.
Finally it turned up in a white box that I had forgotten about-and so it could look like easter in our house too! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar