mandag 15. mars 2010

My own "blogspot"







Siden det alltid er lurt å lytte til råd fra gode venner og eksperter, kommer det her noen bilder fra "heima hjå oss".

Anne sa; "koffer e der så få bilder fra hjemma hos deg?"
Jeg sa; " det e så mye arbeid med å rydda og vaska og sånn fyst..."
Anne sa; " det vise ikkje at det ikkje e reint og ryddigt og sånn på bilder!"

Så med et håp om at Anne ( som selv har en av Haugesunds fineste og kuleste hjem og i tillegg er medeier i Skudesnes mest særpregede sommerkafe) har rett; her kommer bilder fra min "blogspot" og godstol foran peisen. Bloggeplassen min er rett og slett en ikeastol med tilhørende puff i hvitt bomullstrekksom alltid må være fylt opp med quiltetepper, puter og pledd for den er umulig å holde ren. Fordelen er jo at jeg hele tiden kan bytte "uttrykk" etter årstid og humør.

For anledningen er "Ektorpene"fylt opp med nyinnkjøpte småting fra Aberdeen.

Ingvild

(innen jeg var ferdig med å ta bildene var sjokoladen smeltet og kafen kald)

Aberdeen shopping; 4 hvite puter m blonde,1 rosa paraply,2 grønne rosesakser,1 blå hyttebok til kolonihagen, 3 interiørblader, 6 pk innpakkingspapir i rosa og blått m "bomber",2 handlenett i rosestoff, 1 liten "fillerye", 4 par sko, 5"bokstaver" i fine farger, 20 par øredobber, 1pk silkepapir, 2 pledd, 4 småflasker rosa champagne, og så orket jeg egentlig ikke å bære mer men angret da jeg kom hjem på alt det jeg ikke hadde kjøpt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar