torsdag 11. mars 2010

akkurat som i en bok...



Synes du at du har sett dette bildet før??? Det har du kanskje også, på en måte. Bilde er tatt av meg, i "Sveriges fineste" Bed&Breakfast. Det er innredet av Pia Dann og avbildet i boken til Toppen Beck; Et hus av drømmer.
Det er sånn en helst vil feriere hvis en er litt hekta på interiør.

Snøen har så vidt begynt å tine rundt oss og det er på høy tid å begynne å planlegge neste års ferie. I vår familie bør ferien inneholde noen solide doser vakre interiør, flotte hager, skjønne landsbyer, deilig shopping , spennende mat, god drikke og så tilslutt for at det skal være litt rettferdighet i verden, litt laksefiske.

For å finne fram til steder som oppfyller disse kravene leter jeg i bøker og blader og får inspirasjon til nye turer. Fjorårets turforslag kom bl a fra Toppen Beck og Lev Landlig.

Denne helga går turen til Aberdeen og hvis det overhode er noe som er verdt å ta bilde av der så kommer det i bloggen neste uke.

God helg!

Ingvild

( ja, jeg hadde ekstremt lyst til å rette på liftgardinene og sette pelargonia i pottene i vinduet og noen få roser i et lite glass på nattbordet.)

2 kommentarer:

  1. Du måtte jo ha gitt beskjed om at du har laget deg blogg!!!!
    Ja, ja. Jeg fant deg og nå ligger du på bloggrollen min. Gleder meg til å følge med her.

    Klem fra Sol

    SvarSlett
  2. så kjekt at nogen finne den. eg e jo nettopp begynt og e heilt grønn så det blir litt prøv og feil og sånn...men eg kose meg jo masse!

    SvarSlett